Look-up in Google Scholar
Title: El impacto tributario de la contratación de personal discapacitado en las empresas de la Provincial Constitucional del Callao
Advisor(s): Merma Molina, Guido
Issue Date: 2016
Institution: Universidad Nacional del Callao
Abstract: It is known that Peru has developed a series of plans and programs that aim to integrate occupationally disabled and aware of the profile of each one of them to increase productivity in the company. This study aims to determine that the recruitment of disabled staff tax impacts within companies of Callao. Thus equity in labor demand and awareness of the recruitment of disabled staff in the different areas of business are looking for.

Se sabe que el Perú viene desarrollando una serie de planes y programas que tienen como finalidad integrar laboralmente a las personas con discapacidad y tomar conciencia del perfil de cada uno de ellos para aumentar la productividad en la empresa. Este estudio tiene como objetivo: Determinar que la contratación de personal discapacitado impacta en ámbito tributario de las empresas de la Provincia Constitucional del Callao. De esta manera se busca Ia equidad en la demanda Iaboral y la toma de conciencia de la contratación del personal discapacitado, en las distintas áreas de las empresas.
Discipline: Contabilidad
Grade or title grantor: Universidad Nacional del Callao. Facultad de Ciencias Contables
Grade or title: Contador Público
Register date: 21-Nov-2016; 21-Nov-2016



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons